طراحی وب سایت پزشکی
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

در حال حاضر تعداد زیادی از مردم برای حل بزرگترین و کوچکترین مسائل و مشکلاتشان، ابتدا به جستجوی آنلاین در اینترنت می پردازند.جامعه پزشکی برای معرفی خود و ارائه خدمات بهتر، نیازمند سایت پزشکی قوی و جذابی می باشند. مهمترین مسائلی که پزشکان می توانند با طراحی سایت پزشکی از آن بهره مند گردند شامل معرفی رزومه، خدمات آنلاین مانند رزرو اینترنتی، نشر مقالات و کتاب های خود، ثبت اخبار پزشکی و ... می باشد.

کلینیک های پزشکی، درمانگاه ها و بیمارستان ها با داشتن امکاناتی همچون تور مجازی، رزرو و تعیین وقت آنلاین، نمایش خدمات پزشکی خود و معرفی پزشکان خود، می توانند یک سایت پزشکی کامل را داشته باشند.

مسائل گرافیکی و سئو ، بهینه سازی سایت برای گوگل از جمله مواردی است که در طراحی وب سایت برای پزشکان، باید مد نظر بوده و به صورت قوی طراحی شده باشند. با ورود به سایت یک پزشک ، کاربران باید با خدمات آن پزشک، کلینیک، بیمارستان و یا درمانگاه رو به رو شوند.  یک سایت پزشکی باید بگونه ای طراحی شود که امکانات اصلی آن مانند رزرو آنلاین، معرفی خدمات، منوهای سایت مانند درباره ما و تماس با ما و اسلاید تصاویر جهت گیرایی سایت، به درستی در کنار هم قرار گرفته باشند .

برای بهتر شده سایت می توان از امکانات مختلفی مانند امکان ثبت ژورنال های پزشکی در سایت، مقالات و اخبار روز دنیای پزشکی با قابلیت دسته بندی موضوعی پزشکی استفاده کرد.

 طراحی سایت پزشکی توسط متخصصین شرکت میهن وب گستر

طراحی سایت باید بر اساس موتور های جستجوگر گوگل صورت گرفته باشد تا کاربران بتوانند در موضوعات مختلف، سایت را پیدا نمایند. یک بودن رتبه های نمونه کارهای آن در کلماتی مانند کلینیک روانپزشکی، کلینیک دندانپزشکی و ... از جمله کارهایی می باشد که شرکت میهن وب گستر در این زمینه انجام داده است.

ویژگی های سایت پزشکی

نمایش خدمات و تخصص های پزشکی درمانی و معرفی کامل پزشک و یا کلینیک از مهمترین ویژگی های یک سایت پزشکی و درمانی می باشد.

نمایش درباره من و رزومه پزشکی، اطلاعات تماس، مطب ها و یا کلینیک های طبابت وی و تخصص ها از ملزومات کاری در یک سایت پزشکی می باشد که باید طراحی گردد. ارائه خدمات و تخصص های پزشکی درمانی آن محل، نمایش اطلاعات پزشکان و کارکنان آن محل، نمایش تصاویری از محل حتی بصورت تور مجازی و 3 بعدی، از مواردی می باشد که در طراحی یک سایت برای یک کلینیک و یا بیمارستان و مطب باید مد نظر قرار داده شود.

سایت پزشکان و کلینیک های درمانی توسط متخصصین میهن وب گستر

رعایت اصول سئو و بهینه سازی وب سایت برای گوگل، مهمترین مسئله ای است که در کنار امکانات ویژه سایت های پزشکی،  باید در طراحی سایت پزشکی رعایت شود. چرا که با استفاده از این ویژگی، سایت توسط مشتریان و متقاضیان دیده خواهد شد. حدود 80 درصد بازدید کنندگان سایت ها از طریق موتور جستجوگر گوگل به سایت ها وارد خواهند شد. پس مهمترین ویژگی جانبی که یک سایت باید دارا باشد، بهینه شدن سایت برای گوگل می باشد.

هدف از داشتن سایت پزشکی چیست

از جمله اهدافی که می توان با طراحی سایت پزشکی و مختص پزشکان و کلینیک های درمانی به آن رسید، معرفی پزشک یا مطب یا کلینیک، ارائه خدمات و تخصص ها به بازدیدکنندگان سایت، پیدا کردن متقاضیان و بیماران، ارتباط با بیماران از طریق پرسش و پاسخ ها و نظردهی، نمایش اطلاعات تماس به کاربران و بیماران، نمایش فضا و مکان مطب یا کلینیک به صورت تور مجازی و ...می باشد.

جدا از ارائه  خدمات به مشتریان و بیماران گذشته، با استفاده از یک سایت پزشکی قوی می توان متقاضیان جدیدی نیز پیدا نمود. این کار با استفاده از ارتقای رتبه سایت در کلمات کلیدی در موتور جستجوگر گوگل انجام می پذیرد.

یکی از مواردی که به وسیله طراحی سایت می توان به آن رسید، راضی نگه داشتن مشتریان و بیماران قدیمی می باشد. با داشتن سیستم رزرواسیون آنلاین، کاربران می توانند بدون مراجعه به مطب یا کلینیک، از امکان تعیین وقت قبلی بهره مند شوند. 

 طراحی سایت برای پزشکان توسط میهن وب گستر

دلایل موفقیت سایت های پزشکی چیست؟

آوردن کاربران و بیماران هدف به سایت با استفاده از نتایج گوگل و بالا آمدن سایت در موتور جستجوی گوگل، نهایت موفقیت یک سایت پزشکی می باشد. 

اگر یک سایت پزشکی در زمینه کاری و روی کلمات هدف خود در صفحه ی اول گوگل قرار داشته باشد، می تواند مشتریان و کاربران بسیاری را جذب نماید. شرکت میهن وب گستر توانسته است با تجربه بسیار در این مورد و شناختن کلمات کلیدی هدفمند، مشتریان خود را بسیار راضی نماید. برای مثال در نمونه کارهای ما، کلمات کلینیک روانپزشکی یا کلینیک دندانپزشکی و یا روانپزشکی آنلاین و ... در رتبه های یک گوگل قرار دارند. تجربه چندین ساله ما میتواند شما را در داشتن یک سایت کارا و موثر در زمینه کاری خود موفق نماید.

نگه داشتن کاربران جدیدی که به سایت می آیند و یا کاربران قدیمی از نکات مهمی است که باید در نظر گرفت شود. امکانات کامل، ظاهر جذاب و گرافیک قوی و سرعت بسیار سایت از اصلی ترین عواملی است که در این کار باید انجام گیرد.

موفقیت یک سایت پزشکی به دو عامل بستگی دارد: اول آوردن مشتریان و بیماران جدید آن هم بصورت هدفمند (رتبه ی بالا در نتایج گوگل در کلمات کلیدی) و دوم نگه داشتن کاربران با استفاده از سرعت، کارایی و گرافیک جذاب سایت.

امکانات پیش فرض سایت های پزشکان و کلینیک های درمانی

  1. امکان رزرو و مشخص نمودن زمان قرار با پزشک یا تعیین وقت در کلینیک در سایت
  2. بخش تور مجازی و نمایش 3 بعدی مطب و یا کلینیک و یا نمایش 360 درجه از مطب و تجهیزات
  3. امکان داشتن بانک کتاب ها و مجلات پزشکی
  4. نمایش محل مطب یا کلینیک در نقشه ی گوگل
  5. بخش معرفی خدمات و تخصص های کلینیک و یا پزشک
  6. امکان اضافه نمودن صفحات نامحدود به منو و قراردادن محتوا در صفحات
  7. قابلیت تغییر چیدمان منو
  8. امکان مدیر متون و تصاویر در تمامی صفحات اضافه شده به سایت
  9. در نظر گرفتن بخش اخبار و مقالات با ثبت بی نهایت خبر و مقاله در طراحی سایت
  10. نظرسنجی
  11. بخش نظرات کاربران در رابطه با خبر، مقاله و...
  12. بخش تبلیغات بنری و عکسی و فلشی
  13. ثبت نامحدود منوهای تو در تو در سایت
  14. بخش تماس با ما و ارسال پیغام به ایمیل‏های مدیر سایت
  15. بخش گالری تصاویر با امکان تعریف آلبوم و عکس‏های نامحدود
  16. بخش گالری فیلم
  17. ایجاد صفحات نامحدود برای سایت
  18. بخش اسلاید تصاویر هدر سایت و با جلوه های ویژه
  19. بخش مدیران و سطح دسترسی آنها
  20. تنظیم کلمات کلیدی سایت برای هر صفحه جداگانه جهت سئوی قوی‏تر
  21. نمایش لینک های سایت در گوگل به صورت ستاره دار
  22. و ...

هزینه طراحی سایت پزشکی و کلینیک ها

هزینه ی طراحی سایت پزشکی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه طراحی سایت پزشکی شرکت میهن وب گستر، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید :

خط اختصاصی تهران : 77476631-021  





:: برچسب‌ها: سایت پزشکی,وب پزشکی,طراحی وب سایت پزشکی,طراحی سایت پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: